FC Barcelona zaprasza do klubu
FC Barcelona stała się pierwszym klubem sportowym, który korzysta z nowego produktu do subskrypcji dla użytkowników Facebooka.

Cyfrowy fanklub zapewni abonentom dostęp do specjalnych nagród, ekskluzywnych treści i interaktywnych wrażeń, ekskluzywnych grup na Facebooku i wirtualnych odznak podkreślających ich status jako kibica FC Barcelony.
Subskrybenci będą mogli oglądać ekskluzywne treści na kilka sposobów, w tym na swoim kanale wiadomości oraz w grupie fanów. Oficjalna strona FC Barcelony na Facebooku będzie również zawierać kartę „Dla kibiców”, która będzie widoczna tylko dla subskrybentów i będzie zawierać linki do wszystkich ekskluzywnych treści w jednym miejscu.
Kataloński klub i Facebook poinformowały, że wspólnie opracowany produkt działa na zasadzie miesięcznej subskrypcji za 11,99 zł miesięcznie.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.