Effect nawodni BVB
Borussia Dortmund występująca w 1.Bundeslidze przedłużyła umowę z Effect na sezon 2019/20.

Firma pozostanie wyłącznym dostawcą napojów energetycznych dla niemieckiego klubu piłkarskiego. Effect zaczął kooperację z klubem w drugiej połowie ubiegłego sezonu.
Nowa umowa zakłada, że marka napojów staje się partnerem premium, to oznacza promowanie w trakcie meczów domowych na Westfalenstadion.
Napoje firmy będą również dostępne na całym obiekcie. Ponadto obie strony będą współpracować nad materiałami promocyjnymi i reklamowymi, które zostaną wykorzystane na ich platformach cyfrowych oraz w oficjalnym magazynie klubu.
Effect współpracuje również Arminią Bielefeld i SC Paderborn.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…