Olympique z nowym sponsorem głównym
Trwa ofensywa Uber Eats na piłkę nożną. Po umowie z Ligue de Football Professionnel, na mocy której będzie sponsorem tytularnym Ligue 1, przyszedł czas na kolejną.

Tym razem firma dostarczająca jedzenie będzie sponsorem główmy Olympique Marsylia, czołowego francuskiego klubu piłkarskiego o wielkiej rzeszy kibiców.
Kontrakt będzie obowiązywać od sezon 2019/20 do końca kampanii 2021/22. Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione, ale podczas konferencji prasowej prezydent klubu, Jacques-Henri Eyraud stwierdził, że podane wartości od 3 mln do 3,5 mln euro są zbliżone ku prawdzie.
Uber Eats zastąpi potentata telekomunikacyjnego Orange, który wspierał klub od 2017 roku w roli sponsora głównego i płacił za sezon około 2 mln euro. Orange zarazem pozostaje sponsorem tytularnym Stade Vélodrome. Porozumienie jest ważne do końca czerwca 2022.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…