05.06.2019 09:16

Nike nadal w ofensywie przed mundialem

Nike kontynuuje atak inspirujących reklam przed Mistrzostwami Świata FIFA Kobiet. Tym razem bohaterką jest Andressa Alves.

Nike nadal w ofensywie przed mundialem

W krótkim filmie o tytule „The Doll I Never Asked For” zauważalny jest jasny przekaz: walka z przeciwnościami losu i jasny cel.

Podobnie jak większość kobiet w Brazylii i na całym świecie, Andressa Alves, reprezentantka kraju, zawsze otrzymywała lalki jako dziecko. Nie dlatego, że ich chciała, ale dlatego, że była dziewczyną. W tym czasie mała Andressa, zwariowana na punkcie piłki nożnej, poradziła sobie z tym, przekształcając swoje lalki w coś bardziej dla siebie przydatnego: głowy lalek stały się pierwszymi piłkami przyszłej gwiazdy. Na tym koncentruje się film.

Dodatkowo Elisa Sassi stworzyła idealną lalkę dla nowej generacji dziewcząt, które kochają sport: lalkę w kształcie kuli, którą można wykorzystać do gry w piłkę nożną.

 


Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński