Bayern poszerza współpracę z P&G
FC Bayern Monachium i wiodący na świecie producent dóbr konsumpcyjnych Procter & Gamble rozszerzają swoje partnerstwo.

Dalsza współpraca obejmuje cały portfel marek Procter & Gamble, czyli m.in. Gillette, Braun, Head & Shoulders czy Oral-B. Co więcej, dotyczy nie tylko Niemiec, ale także Austrii i Szwajcarii.
Od nadchodzącego sezonu współpraca zostanie rozszerzona na kobiecą drużynę piłkarską Bayernu. W rezultacie kooperacja będzie bardziej skoncentrowana na brandach bardziej dotyczących kobiet.
– Cieszymy się, że będziemy kontynuować udaną współpracę z tak silnym partnerem jak Procter & Gamble – wyjaśnia Andreas Jung, dyrektor ds. marketingu w FC Bayern München AG. – Rodzina ma wysoki priorytet dla Bayernu Monachium. Dlatego cieszymy się, że oprócz kampanii marek firmy będzie prowadzona kampania #FamilienChancen.
Wspomniane #FamilyChances to inicjatywa społeczna, która aktywnie wspiera rodziny w ich codziennym życiu.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Paulaner został partnerem zespołu Audi F1
Nowy zespół Audi F1 oraz browar Paulaner ogłosili długoterminowe partnerstwo. Umowa otwiera nowy rozdział dla Paulanera na globalnej scenie motorsportu.