Roland-Garros nie zmienia wody
Tuż przed rozpoczęciem tegorocznej edycji turnieju tenisowego Roland-Garros, jednego z czterech zaliczanych do Wielkiego Szlema, przedłużono ważną umowę.

Francuska marka wody mineralnej Perrier zgodziła się na czteroletnie przedłużenie długoletniej współpracy. Perrier był sponsorem Roland-Garros przez ostatnie 41 lat, a nowa umowa przedłuży ten związek do 2023 roku.
Zgodnie z porozumieniem Perrier otrzymał ekspozycję marki na całym terenie, gdzie rozgrywane jest wydarzenie, a także dostarczał wodę graczom.
Bernard Giudicelli, prezes Francuskiej Federacji Tenisowej (FFT), powiedział: – Długowieczność pokazuje przywiązanie, które wykracza poza zwykłe partnerstwo. Jest to hołd i chęć kontynuowania pisania z nami historii turnieju Roland-Garros i cieszymy się, że możemy kontynuować tę wspaniałą przygodę razem.
Marka Perrier należy do Nestlé.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.