Neymar promuje zapach odwagi
Informowaliśmy o współpracy marki Diesel Fragrances z Neymarem, gwiazdą reprezentacji Brazylii i Paris Saint-Germain.

Teraz wystartowała kampania, za którą odpowiada agencja Buzzman. Wspólnie przedstawiają swoją definicję odwagi w ramach kampanii „Spirit of the Brave”.
Działania promocyjne będą prowadzone na rynku północnoamerykańskim, południowoamerykańskim i europejskim.
W ciągu zaledwie 10 lat Neymar stał się gwiazdą wystawioną celownik milionów fanów, dziennikarzy i przeciwników. Każdy z jego gestów, każde z jego słów jest analizowane,, fotografowane, tweetowane, udostępniane. Więc co oznacza odwaga, kiedy jesteś Neymarem, piłkarzem, który stał się jedną z największych gwiazd na świecie?
Reklama ma na celu zdefiniowanie tego, co najbardziej przywiera do skóry Neymara Jr. i co nigdy nie zostało ujawnione na temat jego osobowości, co stanowi dla niego jego historię i stan umysłu: jego tatuaże. Rzeczywiście, każdy z jego 70 tatuaży ilustruje kluczowe wydarzenie w jego życiu. Materiał powstał pod okiem Marka Ziberta.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Paulaner został partnerem zespołu Audi F1
Nowy zespół Audi F1 oraz browar Paulaner ogłosili długoterminowe partnerstwo. Umowa otwiera nowy rozdział dla Paulanera na globalnej scenie motorsportu.