WTA startuje z nową kampanią
Women’s Tennis Association (WTA) jeżeli już robi globalną kampanie to dzieje się to raz na pewien czas. Ostatnia miała miejsce w 2015 roku.

Po czterech latach czas na „It Takes”, za którą stoi agencja Stevie & Fern z Florydy. W jej ramach WTA zapytała ponad 140 tenisistek, począwszy od tych z niższych szczebli do rosnących talentów i uznanych gwiazd, w tym mistrzynię US Open i Australian Open – Naomi Osakę – o to, co je napędza, co pomogło przekształcić je w elitarnych sportowców i kobiety, którymi są dzisiaj.
– Współpracowaliśmy bardzo blisko z zawodniczkami i turniejami, ponieważ „It Takes” jest ich własną tożsamością. Nie ma dwóch takich samych tenisistek. Co je napędza? Oczywiście, będą wspólne mianowniki, ale jest to bardzo indywidualnie dostosowana kampania – powiedział prezes WTA, Micky Lawler.
Działania rozpoczynają się 13 maja na platformach cyfrowych i społecznościowych WTA, ale i turniejów oraz poprzez nadawców przeprowadzających relacje z wydarzeń pod egidą organizacji.
W 2015 roku kampania WTA była prowadzona pod hasłem „Power to inspire”.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.