Liverpool FC zmienia sponsora
Liverpool FC, czołowy klub Premier League, ogłosił, iż od sezonu 2019/20 będzie miał nowego sponsora promującego się na zestawie treningowym.

Będzie nim AXA, czyli dotychczasowy partner ubezpieczeniowy klubu, który poszerzy swoje relacje z piłkarskim gigantem.
Liverpool FC początkowo podpisał czteroletni kontrakt z AXA w 2018 roku. Po aneksowaniu współpracy będzie on ważny do końca sezonu 2021/22.
AXA przejmuje tym samym rolę BetVictor. Z bukmacherem umowa wygasa z końcem czerwca 2019 roku.
Billy Hogan, dyrektor zarządzający Liverpoolu i dyrektor ds. handlowych, powiedział: – Jako światowy lider w swojej branży, AXA podziela nasze ambicje i wartości, a my już odnieśliśmy wiele sukcesów, odkąd nasza współpraca rozpoczęła się w 2018 roku.
Thomas Büberl, dyrektor generalny AXA, dodał: – Umieszczenie logo AXA na zestawie treningowym Liverpool FC jest doskonałym symbolem naszej wielkiej ambicji wzmocnienia marki AXA na całym świecie.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…