Liverpool z japońskim producentem żywności
Japońska grupa NH Foods została oficjalnym partnerem Liverpoolu FC, klubu występującego w Premier League.

To działanie mające na celu zwiększenie świadomości marki, głównie w południowo-wschodniej Azji.
W ramach tej umowy grupa spożywcza skorzysta z zasięgu klubu dzięki marketingowi cyfrowemu i kanałom mediów społecznościowych, a także innym działaniom promocyjnym z udziałem piłkarzy pierwszego zespołu i legend Liverpoolu FC.
Billy Hogan, dyrektor klubu i dyrektor handlowy, powiedział, że NH Foods podziela wartości klubu w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu oraz inwestowania i wspierania lokalnych społeczności.
NH Foods wesprze zarazem North Liverpool Foodbank poprzez program klubu Red Neighbors Community. Firma będzie przekazywała darowizny żywności, a także wniesie wkład finansowy w okresie trzech lat.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…