Roc Nation Sports stawia na piłkę
Kro po kroku i agencja marketingowa założona przez Jay-Z, czyli Roc Nation Sports robi się ważna w europejskiej piłce nożnej.

Pierwszym piłkarzem na pokładzie był Jerome Boateng, a w ostatnim czasie dołączyli kolejni. Najpierw Romelu Lukaku i Eric Bailly z Manchesteru United, a teraz Kevin De Bruyne z Manchesteru City.
Reprezentant Belgii wydaje się najbardziej znaczącym nazwiskiem w piłkarskim portfolio firmy, która do tej pory skupiała się głównie na rynku amerykańskim poprzez współpracę z koszykarzami, baseballistami oraz futbolistami.
Roc Nation ma pomóc w rozwoju indywidualnej marki swoich klientów. Mają między innymi poszukiwać partnerów komercyjnych oraz dbać o relacje z mediami.
Warto dodać, że gdy Lukaku i Bailly związali się z amerykańską firmą zbiegło się to z kontraktami tych graczy z Pumą. Czy De Bruyne także niebawem zamieni adidasa na inną niemiecką firmę odzieżową?
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.