Joshua nie zmienia napoju
Anthony Joshua, gwiazda boksu, pozostanie ambasadorem marki Lucozade, z którą współpracuje od marca ubiegłego roku.

Liam Angel, starszy menadżer marki Lucozade Sport, odmówił podania dokładnych szczegółów dotyczących przedłużenia umowy z pięściarzem. Ujawniono jedynie, że marka ma na celu wykorzystanie amerykańskich mediów społecznościowych, aby dotrzeć do nowych konsumentów.
Joshua ma ponad 2 miliony obserwujących na Twitterze, a także jeden z największych profili sportowych na Instagramie z ponad 8,5 milionami obserwujących.
Tymczasem zaprezentowany został nowy smak napoju Lucozade Sport. „Fruit Punch” czyli napitek dedykowany bokserowi będzie dostępny tylko w Wielkiej Brytanii. Na butelkach pojawi się hasło „Be Humble”.
Warto przypomnieć zeszłoroczną reklamę z Joshuą:
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.