Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Ze świata
Ze świata Eurosport przygotowuje się do igrzysk w Tokio
12.03.2019 13:07

Eurosport przygotowuje się do igrzysk w Tokio

Eurosport, oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich, pokazał specjalnie zaprojektowaną identyfikację wizualną na Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020.

Bartosz Burzyński
Udostępnij


„Szukając świeżego i nowoczesnego projektu, łączącego wszystkie dyscypliny, które znajdą się w programie przyszłorocznych igrzysk, zespół Eurosportu inspirował się mangą – unikalnym japońskim stylem komiksów. Logo zawiera elementy identyfikacji wizualnej kanału, kół olimpijskich, a także logotypu igrzysk w Tokio, dzięki czemu łączy wschodnią i zachodnią kulturę, jednocześnie wprowadzając mangę w nową erę” – czytamy w komunikacie prasowym.

– W ubiegłym roku rozpoczęliśmy naszą wspaniałą olimpijską podróż. Możliwość pokazania Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang 2018 pełnym pasji kibicom w całej Europie była dla nas wielkim zaszczytem. Wykorzystaliśmy innowacyjne technologie i nowe sposoby angażowania fanów na wielu platformach, przenosząc igrzyska w całości do przestrzeni cyfrowej, co było kluczowe dla osiągnięcia rekordowej oglądalności. Teraz zawieszamy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. Dołożymy wszelkich starań, aby pokazać igrzyska w niespotykanej do tej pory skali, współpracując z wszystkimi partnerami. Będziemy działać jeszcze odważniej i z większym rozmachem, wykorzystując wszystkie serwisy cyfrowe, w tym Eurosport Player, w którym widzowie będą mogli obejrzeć każdą sekundę igrzysk, starty wszystkich sportowców we wszystkich konkurencjach – powiedział JB Perrette, prezydent i CEO Discovery International.

– Eurosport na co dzień pokazuje 70% ze wszystkich dyscyplin z letnich igrzysk olimpijskich, a nasz wspaniały zespół światowej klasy ekspertów wie, jak opowiadać prawdziwie wciągające historie pokazując swoją niezrównaną wiedzę i doświadczenie. Wykorzystany podczas relacji z Pyeongchang Eurosport cube okazał się wielkim sukcesem i zamierzamy wykorzystać nasze doświadczenie, aby przenieść fanów jeszcze bliżej sportowej akcji – dodał.

– Chcieliśmy, aby nasza identyfikacja wizualna na Tokio 2020 nawiązując do logo Eurosportu stała się niepowtarzalnym symbolem i ukłonem w stronę japońskiej kultury, który będzie rozpoznawalny dla milionów osób śledzących igrzyska w Europie. W ciągu najbliższych 18 miesięcy fani zobaczą, jak te kreacje ożyją w kampaniach marketingowych na drodze do igrzysk olimpijskich i w ich trakcie. Wierzymy, że udało nam się stworzyć dynamiczny projekt, który znakomicie oddaje naturę najważniejszej imprezy sportowej na świecie i trafia w gusta młodego pokolenia widzów – podkreślił z George Aivazoglou, wiceprezes ds. marketingu w Eurosporcie.

W czerwcu 2015 roku Międzynarodowy Komitet Olimpijski ogłosił przyznanie pełnych praw do igrzysk olimpijskich Discovery i Eurosportowi na 50 rynkach w latach 2018-2024. W lutym ubiegłego roku, pierwszym dla Eurosportu z pełnymi prawami do transmisji z igrzysk, stacja zanotowała rekordowe wyniki oglądalności. 

eurosport igrzyska logo media tokio2020 tv
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński

Więcej Ze świata

Ze świata

LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem

Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem. Redakcja Sport Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Gwiazdorska obsada losowania mistrzostw świata w piłce nożnej
Ze świata Gwiazdorska obsada losowania mistrzostw świata w piłce nożnej Redakcja Sport Marketing
Apr 16, 2024; Sacramento, California, USA; Golden State Warriors guard Stephen Curry (30) talks with teammates after a play against the Sacramento Kings in the second quarter during a play-in game of the 2024 NBA playoffs at the Golden 1 Center. Mandatory Credit: Cary Edmondson-USA TODAY Sports/Sipa USA
2024.04.16 Sacramento
koszykowka mezczyzn amerykanska liga koszykowki NBA 
NBA: Playoffs-Golden State Warriors at Sacramento Kings
Foto Cary Edmondson-USA TODAY Sports/SIPA USA/PressFocus

!!! POLAND ONLY !!!
Ze świata Stephen Curry przygotowuje film animowany o sporcie Redakcja Sport Marketing
FC Barcelona odcina się od partnera powiązanego z branżą kryptowalut
Ze świata FC Barcelona odcina się od partnera powiązanego z branżą kryptowalut Redakcja Sport Marketing
Stadion narodowy Szkotów zmienił nazwę. Spore kontrowersje
Ze świata Stadion narodowy Szkotów zmienił nazwę. Spore kontrowersje Redakcja Sport Marketing
SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}