Puma zyskała pomoc od Dark Horses
Puma, niemiecki producent odzieży i sprzętu sportowego, od dłuższego czasu bardzo mocno inwestuje w piłkę nożną.

Nie dziwi, iż firma wybrała agencję marketingu sportowego, by ten potencjał wykorzystać. Pierwszym etapem będzie realizacja działań związanych z tegorocznymi Mistrzostwami Świata FIFA kobiet.
Dark Horses (część Lucky General) ma realizować dla Pumy globalne kampanie reklamowe w obszarze piłki nożnej.
Dark Horses ponoć w przetargu okazało się lepsze od siedmiu innych firm. Jednak ich nazw nie ujawniono.
W kontekście mundialu kobiet warto dodać, że Puma współpracuje z laureatką Złotej Piłki „France Football”: 2018 oraz najlepszą piłkarką FIFA w minionym roku, czyli Adą Hegerberg.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…