LaLiga zwiększa współpracę z CSL
LaLiga zarządzająca najwyższymi piłkarskimi klasami rozgrywkowymi w Hiszpanii ogłosiła nową umowę z Chinese Super League (CSL).
Strategiczna współpraca to efekt wizyty delegacji CSL w Hiszpanii. Kooperacja ma pokazać najlepsze praktyki oraz infrastrukturę w celu pobudzenia wzrostu rozwoju piłki nożnej w Chinach.
Chińczycy odwiedzili obiekty Getafe i Realu Madryt, by na własne oczy zobaczyć jak wygląda otoczka i przygotowanie dnia meczowego w Hiszpanii.
Celem partnerstwa jest skupienie się na doświadczeniach premium fanów przy użyciu technologii audiowizualnej, eliminacji zagrożenia ustawiania meczów, jak i ograniczenie przemocy wśród kibiców.
LaLiga nadal poświęca znaczące zasoby na zbadanie rynku chińskiego i ulepszenie prezentacji ligi w regionie w ramach szerszej strategii, co ma pomóc w rozwoju piłki nożnej na całym świecie.
W ostatnich miesiącach otworzyła również stałą bazę szkoleniową dla Chińskiego Związku Piłki Nożnej (CFA) w Madrycie, gdzie chińska drużyna narodowa do lat 15 bierze udział w dziesięciomiesięcznym programie poświęconym sportowi, edukacji i kulturze.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…