Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Czas Podsumowań 2025
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Czas Podsumowań 2025
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Ze świata
Ze świata Sponsor Lecha i Rakowa zmienia wizerunek
13.12.2018 08:44

Sponsor Lecha i Rakowa zmienia wizerunek

Włoski producent odzieży i sprzętu sportowego, firma Macron, zaprezentowała nową identyfikację wizualną.

Bartosz Burzyński
Udostępnij
Sponsor Lecha i Rakowa zmienia wizerunek

Od 2019 roku Włosi wdrażają bardziej nowoczesny, ostry wygląd logo. Warto dodać, że dotychczasowy znak powstał nie tak dawno, bo w 2016 roku.

Z całą pewnością nie jest to rewolucja, a bardziej ewolucja. Uległ zmianie „Macron Hero”, czyli znak towarowy firmy. „Macron Hero reprezentuje jeszcze skuteczniejszy sposób komunikowania radości odczuwanej na końcu wyzwania: osiągnięcie celu, wysiłku, pasji i determinacji, filozofii: ciężko pracuj, baw się lepiej” – czytamy w oświadczeniu.

Przypomnijmy, że w Polsce firma jest sponsorem technicznym między innymi Lecha Poznań oraz Rakowa Częstochowa.

 

lech logo macron odziez pilkanozna rakow rebranding sponsor sport
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński

Więcej Ze świata

Eventy

Bitwa płci budzi kontrowersje. Aryna Sabalenka chce wygrać z mężczyzną

28 grudnia w Dubaju dojdzie do nietypowej rywalizacji. Aryna Sabalenka zmierzy się bowiem w meczu pokazowym z Nickiem Kyrgiosem. To spotkanie jest reklamowane jako "Bitwa płci". W związku z tym wiele osób ze świata tenisa wraca myślami do konfrontacji Billie Jean King z Bobbym Riggsem sprzed lat. Bartłomiej Najtkowski
Bitwa płci budzi kontrowersje. Aryna Sabalenka chce wygrać z mężczyzną
Arsenal pozyskuje nowego sponsora – Deel na koszulkach londyńczyków
Ze świata Arsenal pozyskuje nowego sponsora – Deel na koszulkach londyńczyków Redakcja Sport Marketing
Apr 27, 2024; Foxborough, Massachusetts, USA; Inter Miami CF midfielder Lionel Messi (10) in the second half against the New England Revolution at Gillette Stadium. Mandatory Credit: Eric Canha-USA TODAY Sports/Sipa USA
2024.04.27 Foxborough
pilka nozna amerykanska liga MLS
MLS: Inter Miami CF at New England Revolution
Foto Eric Canha-USA TODAY Sports/SIPA USA/PressFocus

!!! POLAND ONLY !!!
Media Medialny sukces MLS. Efekt Messiego aż nadto widoczny Redakcja Sport Marketing
Waldemar Kasta współpracuje z Rosjanami
Ze świata Waldemar Kasta współpracuje z Rosjanami Redakcja Sport Marketing
Netflix angażuje się w grę FIFA przed MŚ 2026
Ze świata Netflix angażuje się w grę FIFA przed MŚ 2026 Redakcja Sport Marketing
SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}