Szef marketingu odchodzi z NBA
Pam El, dyrektor działu marketingu National Basketball Association (NBA), z końcem roku przejdzie na emeryturę, tym samym kończy swoją czteroletnią kadencję.

NBA informuje, że trwają poszukiwania jej następcy. Natomiast pewne jest, że El będzie nadal konsultować z ligą w kwestiach działań marketingowych i brandingowych.
El dołączyła do NBA przechodząc ze stanowiska starszego wiceprezesa marketingu z Nationwide Insurance. Wcześniej spędziła 11 lat w State Farm Insurance.
Liga przyznała w oficjalnej notce prasowej, że El odgrywa integralną rolę w rozwoju NBA na całym świecie. Co ciekawe, przed nią NBA od lat 90-tych ubiegłego wieku nie zatrudniała CMO. Wówczas był nim Rick Welts. Później najważniejsza osoba zarządzająca marketingiem piastowała stanowisko wiceprezesa.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.