Osaka wypromuje japońską markę kosmetyczną
Naomi Osaka, wschodząca gwiazda światowego tenisa, obecnie nr 5 w światowym rankingu, podpisała nową umowę wizerunkową.

Związała się z japońską firmą kosmetyczną Shiseido. Na mocy kontraktu będzie jej globalną ambasadorką.
Na początku będzie promować dwie marki: bareMinerals do makijażu i kremy przeciwsłoneczne Anessa.
Osaka, dzięki współpracy z IMG, podpisała drugi kontrakt o ogólnoświatowym zasięgu od wygrania US Open. Wcześniej związała się z marką motoryzacyjną Nissan.
Shiseido nie ujawniło więcej szczegółów kooperacji.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…