Infront załatwił Lazio kawę
S.S. Lazio, klub piłkarski występujący we włoskiej Serie A TIM, podpisało umowę z producentem kawy.

Caffe Mamanero będzie oficjalnym partnerem Lazio. Porozumienie będzie obowiązywać do końca sezonu 2018/19.
Na mocy kontraktu wynegocjowanego przez agencję Infront, marka będzie obecna na Stadio Olimpico przy okazji spotkań domowych Lazio. Nie chodzi tu tylko o prezentację na tablicach LED, ale także o konferencje prasowe oraz liczne inicjatywy marketingowe.
Fani będą mieli również okazję wziąć udział w wyjątkowych doświadczeniach dzięki uprzejmości firmy kawowej, w tym zwiedzania stadionu, czy bilety na mecze.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…