MLS z reklamą na rękawach
Amerykańska liga Major League Soccer pozwoli na powiększenie zestawów sponsorskich klubów poprzez wyrażenie zgody na reklamy na rękawach.

Jak wynika z raportów, umożliwienie pozyskiwania sponsorów na rękawy koszulek meczowych zespołów MLS przyniesie im dodatkowe wpływy w wysokości od 500 tysięcy do miliona dolarów rocznie. To zdecydowanie mniej, niż na takich reklamach zarabiają zespoły europejskie. Sam Manchester United FC inkasuje od Kohlera 20 milionów funtów za sezon.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…