TIM wraca do Serie A
Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, Lega Serie A przedłużyła umowę sponsoringu tytularnego rozgrywek z firmą telekomunikacyjną TIM.
Przez kolejne trzy sezony TIM będzie sponsorem tytularnym Serie A i Primavery. Umowa ważna do 2021 roku warta będzie 15 milionów euro rocznie.
Logo TIM widoczne będzie także na piłkach meczowych i rękawach koszulek klubów występujących w rozgrywkach. Ponadto, identyfikacja wizualna marki ma być obecna na stadionach i w platformach cyfrowych ligi.
– Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą 20-letnią współpracą z TIM przez kolejne trzy sezony. Dzięki nim zawsze eksperymentowaliśmy z nowatorskimi formami sponsoringu. Także teraz rozpoczniemy wspólne projekty, aby ulepszyć nasze marki. – mówi prezes Lega Serie A, Gaetano Micciche.
Faworytami do podpisania umowy z operatorem rozgrywek po wygaśnięciu wraz z końcem minionego sezonu kontraktu z TIM miał być Samsung lub Trenitalia.
Ostatni trzyletni kontrakt z TIM obejmował sponsoringiem tytularnym zarówno ligę, jak i Coppa Italia i krajowy Superpuchar. Rozgrywki pucharowe przejęła teraz właśnie Trenitalia.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.