EHF z mocnym wsparciem agencji
Europejska Federacja Piłki Ręcznej (EHF) zawarła dziesięcioletnią umowę dotyczącą mediów i marketingu.

Kontrakt parafowano na kwotę ponad 500 mln euro z agencją Infront oraz Perform Group.
Będzie to wyłącze partnerstwo w zakresie komercjalizacji EHF oraz praw medialnych i marketingowych praw do turniejów klubowych i reprezentacyjnych w latach 2020-2030.
Kontrakty objęły tak rozgrywki kwalifikacyjne, finałowe, jak i imprezy młodzieżowe oraz plażowe.
Zostały one parafowane przez EHF Marketing, czyli marketingowe ramię EHF oraz Forum Club Handball, czyli oddział zajmujący się marketingiem rozgrywek klubowych.
Zgodnie z nową umową Infront i Perform położą nacisk na stworzenie bardziej atrakcyjnych i konkurencyjnych wydarzeń, które przyciągną większe grono fanów sportu.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.