Liga Europy nie zmienia opon
Unia Europejskich Związków Piłkarskich (UEFA) podpisała nową umowę z jednym ze sponsorów Ligi Europy UEFA.

Na jej mocy koreański producent opon, Hankook, będzie oficjalnym partnerem rozgrywek od sezonu 2018/19 do końca kampanii 2020/21.
Hankook jest sponsorem Ligi Europy od 2012 roku i obecnie jest najdłużej oficjalnym partnerem zawodów. W ramach umowy firma zapewnia fanom możliwość wygrywania biletów na mecze czy zwiedzania stadionów.
Han-Jun Kim, prezes Hankook Tire Europe, powiedział: – Liga Europy UEFA pozwala nam nawiązywać kontakty z konsumentami na rynkach europejskich. Dzięki temu partnerstwo jest idealną okazją marketingową dla Hankook Tire Europe.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…