Logo finału Ligi Mistrzów zaprezentowane
W zeszłym miesiącu UEFA zaprezentowała logo finału Ligi Europy, teraz przyszedł czas na podobny zabieg w przypadku piłkarskiej Ligi Mistrzów.
Kolejny finał Champions League zorganizowany zostanie 19 maja 2012 roku w Monachium. Przygotowany projekt ma dostarczać meczowi niepowtarzalną tożsamość, której celem jest skuteczna promocja jednej z najwiekszych imprez sportowych na świecie.
Poprzednie "podsumowanie" piłkarskiego roku w Europie, którego udziałem była FC Barcelona i Manchester United przyciągnęło przed telewizory 179 milionów widzów na całym świecie.
Grafika przygotowana została przez zlokalizowaną w angielskim Leeds agencję Works. Opiera się ona na połączeniu stylu i energii pochodzącej z niemieckiego ekspresjonizmu i zróżnicowanej architektury miasta. Kolorystyka ma nawiązywać do efektów świetlnych szkła i metalu.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Paulaner został partnerem zespołu Audi F1
Nowy zespół Audi F1 oraz browar Paulaner ogłosili długoterminowe partnerstwo. Umowa otwiera nowy rozdział dla Paulanera na globalnej scenie motorsportu.