Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Ze świata
Ze świata Logo finału Ligi Mistrzów zaprezentowane
16.12.2011 16:00

Logo finału Ligi Mistrzów zaprezentowane

W zeszłym miesiącu UEFA zaprezentowała logo finału Ligi Europy, teraz przyszedł czas na podobny zabieg w przypadku piłkarskiej Ligi Mistrzów.

Redakcja Sport Marketing
Udostępnij

Kolejny finał Champions League zorganizowany zostanie 19 maja 2012 roku w Monachium. Przygotowany projekt ma dostarczać meczowi niepowtarzalną tożsamość, której celem jest skuteczna promocja jednej z najwiekszych imprez sportowych na świecie.

Poprzednie "podsumowanie" piłkarskiego roku w Europie, którego udziałem była FC Barcelona i Manchester United przyciągnęło przed telewizory 179 milionów widzów na całym świecie.

Grafika przygotowana została przez zlokalizowaną w angielskim Leeds agencję Works. Opiera się ona na połączeniu stylu i energii pochodzącej z niemieckiego ekspresjonizmu i zróżnicowanej architektury miasta. Kolorystyka ma nawiązywać do efektów świetlnych szkła i metalu.

2012 europa final grafika leeds liga logo mistrzow monachium pilka works
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing

Więcej Ze świata

Ze świata

Paulaner został partnerem zespołu Audi F1

Nowy zespół Audi F1 oraz browar Paulaner ogłosili długoterminowe partnerstwo. Umowa otwiera nowy rozdział dla Paulanera na globalnej scenie motorsportu. Redakcja Sport Marketing
Paulaner został partnerem zespołu Audi F1
Paul Pogba zainwestował w… wyścigi wielbłądów
Ze świata Paul Pogba zainwestował w… wyścigi wielbłądów Redakcja Sport Marketing
Cannes Lions tworzy LIONS Sport, ważny obszar marketingu sportowego
Ze świata Cannes Lions tworzy LIONS Sport, ważny obszar marketingu sportowego Redakcja Sport Marketing
5/5/2024 - Donald Trump, 45th President of the United States during the Formula 1 Miami Grand Prix in Miami, USA. (Photo by Alexander Trienitz/Motorsport Images/Sipa USA) France OUT, UK OUT
2024.05.05 Miami
sporty motorowe, motoryzacyjne, formula 1
Grand Prix Miami
Foto Motorsport Images/SIPA USA/PressFocus

!!! POLAND ONLY !!!
Finanse Organizacja MŚ w 2026 roku będzie kosztować amerykańskie miasta ponad 250 mln dolarów Redakcja Sport Marketing
Paramount włącza się do walki z Netflixem o WBD. Na stole 108,4 mld dolarów
Ze świata Paramount włącza się do walki z Netflixem o WBD. Na stole 108,4 mld dolarów Redakcja Sport Marketing
SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}