The North Face z nową kampanią
Firma The North Face znana z produkcji odzieży sportowej i outdoorowej wystartowała z nową globalną kampanią.
„Move Mountains” jest skierowana przede wszystkim do kobiet. Firma chce okazać zaangażowanie w dążenie do równej reprezentacji kobiet we wszystkich reklamach marki, mediach społecznościowych i innych treściach marketingowych.
– Wiemy lepiej niż ktokolwiek inny, że jest mnóstwo kobiet, które codziennie osiągają niesamowite cele, wykonując inspirujące rzeczy. Jednak kobiety i dziewczęta nie widzą siebie jako "odkrywców". Mieliśmy prostą teorię, że jeśli kobiety i dziewczęta zobaczą więcej modeli do naśladowania, stworzą więcej kobiecych wzorców dla przyszłych pokoleń – powiedział Tom Herbst, globalny wiceprezes ds. marketingu w The North Face.
Działania skupione będą na filmach „Move Mountains”, które przedstawiają historie oraz dokonania pięciu kobiet. Są to alpinistka Hilaree Nelson O’Neill, wspinaczki Ashima Shiraishi i Margo Hayes, aktywistka Fernanda Maciel oraz naukowiec NASA Tiera Guinn Fletcher.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Paulaner został partnerem zespołu Audi F1
Nowy zespół Audi F1 oraz browar Paulaner ogłosili długoterminowe partnerstwo. Umowa otwiera nowy rozdział dla Paulanera na globalnej scenie motorsportu.