Galatasaray stawia na kosmetyki
Galatasaray SK występujące w Spor Toto Super Lig podpisało kontrakt z nowym partnerem. Została nim firma kosmetyczna.

Jeunesse, bo to o tym przedsiębiorstwie mowa, będzie korzystać z możliwości promocji na stadionie, a także z wizerunku piłkarzy w działaniach reklamowych. Działania promocyjne będą też podejmowanie w lożach VIP na Türk Telekom Stadium.
Dodatkowo wspólne działania będą prowadzone w kanałach mediów społecznościowych klubu.
– Galatasaray jest popularnym i odnoszącym sukcesy klubem z wartościami marki, które są zgodne z Jeunesse i naszym zaangażowanie w zapewnienie jakości, innowacji i najwyższej klasy doświadczeń – powiedział Scott Lewis z firmy.
Kontrakt ma charakter wieloletni, ale jego szczegółów finansowych nie ujawniono.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.