Inter poszedł na kawę
Inter Mediolan, klub występujący w Serie A TIM, poinformował, iż będzie współpracował z nowym partnerem.

Kontrakt podpisano z marką Caffè Motta. Włoski brand będzie oficjalnym partnerem klubu.
Umowę parafowano do końca sezonu 2017/18. Jednak jej warunków finansowych nie ujawniono.
– Z wielkim entuzjazmem wracamy do wspierania drużyny piłkarskiej z ogólnoświatowymi sukcesami, takiej jak Inter Mediolan, który jest klubem pełnym determinacji oraz ducha zespołu – przyznał Nicola Mastromartino, dyrektor wykonawczy firmy.
Inter ma zapewnić marce ekspozycję tak na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…