Meksykańska piłka i kwaśna śmietana
Meksykańska Federacja Piłkarska (FMF) pozyskała nowego sponsora. Jest nim producent wyrobów mlecznych.

Kontrakt zawarto z Daisy Brand. Na mocy umowy, która ma charakter wieloletni, firma zyskała status oficjalnej kwaśnej śmietany podczas corocznego tournee reprezentacji Meksyku po Stanach Zjednoczonych.
Marka będzie korzystać z promocji wyłącznie podczas tego wydarzenia. Rozpocznie się ono 31 stycznia meczem z Bośnią i Hercegowiną, który zostanie rozegrany w Alamodome w San Antonio.
Działania obejmą także przygotowanie materiałów pokazujących rolę rodziny, jedzenia i tradycji dla piłkarzy drużyny narodowej.
Umowa została wynegocjowana przez Soccer United Marketing, handlowe ramię Major League Soccer, a zarazem partnera tournee FMF.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…