Uber nie zwalnia
Atletico Mineiro to kolejny klub występujący w rozgrywkach Campeonato Brasileiro Serie A, który będzie wspierany przez Ubera.

Firma będąca twórcą aplikacji mobilnej Uber, która służy do zamawiania usług transportu samochodowego poprzez kojarzenie pasażerów z kierowcami korzystającymi z aplikacji, nie stroni od zaangażowania w sport, szczególnie w piłkę nożną.
Nowe porozumienie poszerza współpracę między stronami na cały sezon 2018. Przypomnijmy, iż kooperacja rozpoczęła się we wrześniu zeszłego roku.
Logo firmy pojawi się teraz na kołnierzyku koszulek meczowych. Wcześniej widniało na numerach graczy.
Uber pozostanie też oficjalną platformą transportową dla klubu.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…