Juventus z nowymi możliwościami
Juventus FC, piłkarski mistrz Włoch, powiększa swoją globalną obecność poprzez nowe, licencjonowane kolekcje produktów w Japonii, Chinach i Australii.

Giganci Serie A TIM wydadzą ekskluzywną kolekcję markowych walizek, dopasowanych ubrań rekreacyjnych i akcesoriów, takich jak pokrowce na telefon, breloki do kluczy, portfele, czy kubki. Wdrożą też w Japonii gamę akcesoriów samochodowych, w tym rolety przeciwsłoneczne.
Wszystkie produkty będą dostępne na platformach ecommerce takich jak VIP.com, jak i w wybranych centrach handlowych w poszczególnych regionach.
Jest to możliwe dzięki współpracy z IMG, która reprezentuje Juventus na terytoriach Azji, Australii oraz Nowej Zelandii.
– Cieszymy się, że możemy budować nasz program licencyjny w Azji i Australii, a zarazem napędzać markę Juventus poprzez różne produkty – powiedział Luca Montesion, menedżer ds. licencji w klubie.
– Zaprezentowanie nowej tożsamości i logo Juventusu daje wiele ekscytujących możliwości dla przyszłej, jak i ciągłej rozbudowy marki – dodał Marcelo Cordeiro, dyrektor ds. licencyjnych w IMG.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Paulaner został partnerem zespołu Audi F1
Nowy zespół Audi F1 oraz browar Paulaner ogłosili długoterminowe partnerstwo. Umowa otwiera nowy rozdział dla Paulanera na globalnej scenie motorsportu.