Formula E zatrudnia agencję
Seria Formula E zatrudniła agencję marketingu sportowego Goodform. Ma ona pomóc zwiększyć liczę fanów wyścigów.

Firma będzie starała się lepiej zrozumieć aktualne oczekiwania kibiców oraz pomóc serii przyciągnąć większą rzeszę sympatyków poprzez strategiczne pozyskiwanie danych i kampanie komunikacyjne.
– Formula E od początku imponowała wzrostami w wielu obszarach i jest niezwykle progresywną organizacją – przyznał Joe Kyle, dyrektor marketingu Goodform. Dodał też, że jest dumny ze współpracy z serią.
Ben Padley, dyrektor marketingu i marki Formula E, zauważył z kolei, że Goodform ma „niezrównaną wiedzę w zakresie zrozumienia bazy kibiców w różnych sportach”, a to może tylko pomóc w dalszym rozwoju wyścigów samochodów elektrycznych.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…