Angielska federacja z dużą marką
Angielska Federacja Piłkarska (FA) związała się kontraktem sponsorskim z potentatem na rynku elektroniki użytkowej.

Trzyletnią umowę podpisano z firmą LG. Na jej mocy południowokoreańskie przedsiębiorstwo zyska możliwość ekspozycji marki na obiektach oraz poprzez zasoby medialne organizacji zarządzającej piłką nożną w Anglii.
Będą to między innymi wszystkie rundy Emirates FA Cup czy domowe spotkania pierwszej reprezentacji Anglii.
Dodatkowo LG dostarczy ekrany, które zostaną zainstalowane na Wembley oraz w ośrodku treningowym St George’s Park.
Wedle informacji brytyjskich mediów kontrakt oscyluje w okolicach 4 milionów funtów za rok.
– LG jest wiodącym innowatorem w dziedzinie technologii i cieszymy się, że będziemy współpracować z FA, tak w zakresie wsparcia sieci szkolenia młodzieży, jak i doposażenia Wembley w najlepsze produkty, które umocnią jego pozycję jako wiodącego ośrodka sportowego i rozrywkowego – przyznała Carolyn Anderson, dyrektor ds. marketingu LG UK.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Paulaner został partnerem zespołu Audi F1
Nowy zespół Audi F1 oraz browar Paulaner ogłosili długoterminowe partnerstwo. Umowa otwiera nowy rozdział dla Paulanera na globalnej scenie motorsportu.