AS Roma promuje Egipt
AS Roma, klub występujący w Serie A TIM, podpisał umowę partnerską z Egipską Organizacją Turystyczną.

Na jej mocy włoski potentat piłkarski zyskał oficjalnego partnera turystycznego na cały sezon 2017/18.
W ramach współpracy Egipcjanie mogą liczyć na reklamy na tablicach LED na Stadio Olimpico przy okazji dni meczowych.
Dodatkowo działania będą prowadzone w mediach społecznościowych i cyfrowych klubu.
AS Roma zorganizuje również aktywacje promujące Egipt. Można się spodziewać, że w tych działaniach będzie korzystać z wizerunku Stephana El Shaarawy’ego.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…