Co pije NBA w Chinach?
Chiński oddział National Basketball Association (NBA) podpisał umowę sponsorską z marką szkockiej whisky.

Na mocy porozumienia Chivas będzie oficjalnym partnerem NBA China. Kontrakt ma charakter długoterminowy, aczkolwiek jego długości nie ujawniono.
Dzięki współpracy prowadzone będą różnorodne kampanie marketingowe, których celem będzie umocnienie partnerstwa oraz wzmocnienie rozpoznawalności marki Chivas.
Wzmożoną aktywność zaplanowano przede wszystkim na mecze NBA Global Games, które w październiku zostaną rozegrane w Chinach.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…