Juventus pakuje do miski M&M’s
Juventus FC, piłkarski mistrz Włoch, zawarł umowę partnerską z firmą Mars Italia. Na jej mocy promowana będzie marka M&M’s.

Czekoladowe cukierki będą mogły liczyć na znaczącą ekspozycję na Allianz Stadium.
Brand to synonim zabawy i współpracy. I to ma być również podstawa kooperacji. Strony mają postawić na pokazanie jak można spędzać wspólnie czas podczas meczów piłkarskich dla wszystkich pokoleń.
– To porozumienie z M&M’s pozwala nam współpracować z globalną marką, od której chcemy nauczyć się czegoś w zakresie tworzenia innowacyjnych kampanii na całym świecie. My też chcemy przekazać własne pomysły i wprowadzić sponsora w świat naszej rozrywki – powiedział dyrektor ds. podatków i ds. globalnych partnerstw i przychodów korporacyjnych Juventusu, Giorgio Ricci.
– Cieszymy się, że wracamy do świata sportu, a zwłaszcza piłki nożnej – prawdziwego przedmiotu zbiorowego kultu, który od zawsze łączył pokolenia i kulturę – dodał Paolo Rigamonti, dyrektor generalny Mars Italia.
Szczegółów finansowych, jak i okresu na jaki zawarto kontrakt, nie ujawniono.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Paulaner został partnerem zespołu Audi F1
Nowy zespół Audi F1 oraz browar Paulaner ogłosili długoterminowe partnerstwo. Umowa otwiera nowy rozdział dla Paulanera na globalnej scenie motorsportu.