Nielsen otwiera się na esport
Nielsen, czyli czołowa firma w dziedzinie pomiarów aktywności konsumentów, uruchomiła wewnętrzny dział dedykowany esportowi.

Nielsen Esport będzie miał za zadanie analizę rozmiaru i potencjału elektronicznego sportu.
Na czele działu staną Nicole Pike oraz Stephen Master, czyli doświadczeni menedżerowie firmy.
Skąd taki pomysł? Nielsen tłumaczy, iż obecnie dane na temat tego segmentu rynku na świecie są rozproszone i mało precyzyjne.
Natomiast w firmie nikt nie ukrywa, że ekosystem esportu jest na początkowym etapie niezwykle dynamicznego rozwoju i będzie stawał się atrakcyjnym rynkiem dla inwestorów, sponsorów, mediów i reklamodawców.
Na razie nie wiadomo kiedy Nielsen będzie dysponował pierwszymi wynikami swoich analiz.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Paulaner został partnerem zespołu Audi F1
Nowy zespół Audi F1 oraz browar Paulaner ogłosili długoterminowe partnerstwo. Umowa otwiera nowy rozdział dla Paulanera na globalnej scenie motorsportu.