SA Rugby z nowym sponsorem
SA Rugby, organ zarządzający rugby w Republice Południowej Afryki, porozumiał się z nowym sponsorem, który będzie promował się na koszulkach.

Kontrakt zawarto z grupą bankową FNB. Umowa będzie obowiązywać do 2020 roku, a na jej mocy logo pojawi się z tyłu strojów drużyny narodowej, nad numerem zawodnika.
Warunków finansowych nie ujawniono, ale serwis „Sport24.co.za” twierdzi, że rocznie będzie to około 1,32 miliona euro.
– Hasłem FNB jest „Jak możemy ci pomóc”, więc w czerwcu spędziliśmy trochę czasu z ich kierownictwem, personelem oraz niektórymi klientami korporacyjnymi, wyjaśniając, gdzie było rugby w RPA i jak wygląda nasza strategia odzyskania pozycji Springboks oraz udziału w tym biznesu południowoafrykańskiego – powiedział Jurie Roux, prezes SA Rugby.
Innymi słowy, firma usłyszała jak może pomóc SA Rugby i zdecydowała się na podjęcie rękawicy.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…