Liverpool z nowymi oponami
Liverpool FC, klub występujący w Premier League, podpisał kontrakt z nowym sponsorem, japońskim producentem opon.

Umowę zawarto z Falken Tyres. Kontrakt ma charakter wieloletni. Firma zarazem zyska status oficjalnej opony klubu oraz będzie globalnym partnerem „The Reds”.
Strony planują przygotowanie ciekawych doświadczeń dla kibiców. Dodatkowo ekspozycja marki będzie mocno widoczna w mediach cyfrowych oraz społecznościowych klubu.
Reklamy pojawią się również na boiskowych bannerach na Anfield Road.
Warunków finansowych umowy nie ujawniono.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…