EuroBasket z antyperspirantem
FIBA EuroBasket 2017 będzie miało nowego sponsora. Tegoroczny turniej koszykarski będzie wspierany przez markę należącą do Unilever.

Wydarzenie, które będzie się odbywać od 31 sierpnia do 17 września w Finlandii, Izraelu, Rumunii oraz Turcji będzie wspierane przez Rexonę.
Dodatkowo brand będzie wspierał także reprezentację Turcji w koszykówce. Kontrakt zawarto do końca 2017 roku.
Jako sponsor kadry podlegającej Tureckiej Federacji Koszykówki (TBF) Rexona otrzymała prawo do skorzystania z wizerunku reprezentantów kraju, a także prezentowania marki na tablicach LED.
Przy obu umowach pośredniczyła agencja Infront Sports & Media.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…