Nowe piwo na Borussii
Lokalny niemiecki browar - Bitburger - został oficjalnym partnerem piwnym Borussii Mönchengladbach. Umowa zawarta została do 2016 roku.
Wartość pięcioletniego kontraktu szacuje się na 850 tysięcy euro rocznie. Bitburger otrzyma dzięki niej wyłączne prawa barowe związane z meczami Borussii, a na konto koncernu spływać będą także udziały z reklam telewizyjnych. Klub musi również zapewnić firmie reklamę na swoich obiektach.
Poprzedni partner – producent alkoholu Jever – wynegocjował rozwiązanie kontraktu za porozumieniem stron. Umowa obowiązywać miała do końca rozgrywek 2013/2014.
Bitburger założony został w 1817 roku, a obecnie jego sztandarowy produkt – Bitburger Pils – jest najbardziej popularnym piwem na terenie Niemiec. Firma kontynuuje swoje sportowe tradycje – corocznie wspiera ponad 400. wydarzeń sportowych i kulturalnych.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…