Bostik zostaje z Tour de France
Firma Bostik, producent chemii, przedłużył i poszerzył sponsoring kolarskiego Tour de France. Nowa umowa będzie obowiązywać przez dwa sezony.

Co mamy nowego w umowie? Przede wszystkim marka klejów Arkema nie będzie już oficjalnym dostawcą. Od teraz to oficjalny partner wydarzenia.
Dzięki tej zmianie wzrośnie widoczność brandu na trasie etapów. Nie zmienia to faktu, iż firma będzie nadal dostarczać swoje środki klejące.
Ponadto pojawią się cztery nowe pojazdy poprzedzające peleton.
Szczegółów finansowych
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…