Rugby League World Cup z piwem
Organizatorzy tegorocznej edycji Rugby League World Cup, który potrwa od 26 października do 2 grudnia, mają nowego partnera.

Kontrakt zawarto z Lion, firmą z branży spożywczej. Na jego mocy marka XXXX Gold zostanie oficjalnym piwem wydarzenia.
Dzięki umowie produkty będą sprzedawane między innymi w strefach hospitality.
Firma będzie także promować się wykorzystując turniej w Australii.
Organizatorzy dodają natomiast, iż partnerstwo nie przyznaje firmie żadnych możliwości ekspozycji na strojach zespołów.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…