Nike z amerykańską piłkarką
Piłka nożna kobiet w Stanach Zjednoczonych jest niezwykle popularna. Nie dziwi zatem, że Nike inwestuje w kontrakty indywidualne z piłkarkami.

Zdecydowano się na zawarcie umowy z Mallory Pugh, reprezentantką kraju oraz zawodniczką Washington Spirit (klub występujący w National Women’s Soccer League – przyp.).
19-latka jest jedną z najbardziej perspektywicznych piłkarek, co nie umknęło Nike.
– Jesteśmy podekscytowaniu współpracą z Mal. Jest niewiarygodnym talentem i chcemy z nią współdziałać, aby zainspirować inne dziewczyny do gry, a także wykorzystać jej wiedzę, aby w dalszym ciągu rozwijać najbardziej innowacyjny sprzęt do gry – powiedziała Andrea Perez, dyrektor generalny Nike ds. piłki nożnej w Ameryce Północnej.
Szczegółów umowy nie ujawniono.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Europejskie Kluby Piłkarskie (EFC) – organizacja podejmuje pierwsze działania
Na początku tego tygodnia w Amsterdamie zebrało się kierownictwo EFC. Było to pierwsze formalne spotkanie od czasu zmiany marki. W evencie uczestniczyli najwyżsi rangą liderzy z całej Europy, aby określić strategiczny kierunek rozwoju klubowej piłki nożnej na kolejne lata.