VfL Wolfsburg przedłuża kontrakty
Mimo bardzo słabego sezonu VfL Wolfsburg w 1.Bundeslidze dwaj sponsorzy zdecydowali się na podpisanie nowych kontraktów.

Niemiecki klub piłkarski związał się trzyletnią umową z Trilux, producentem systemów oświetleniowych. Firma znajduje się na trzecim poziomie drabinki sponsorskiej do zakończenia kampanii 2019/20.
Ponadto partnerstwo będzie widoczne na Volkswagen Arena, gdzie firma wykona instalację swojej najnowszej linii produktowej.
Rocznie VfL Wolfsburg z tytułu tej umowy otrzyma około 500 tysięcy euro.
Kontrakt parafowano też z marką odzieżową Roy Robson. W tym przypadku kooperacja potrwa do końca sezonu 2018/19. Firma dostarczy elegancką kolekcję męską, z której będą korzystać piłkarze, sztab szkoleniowy oraz przedstawiciele klubu.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…