Napoli stawia na gastronomię
SSC Napoli, klub piłkarski występujący w Serie A TIM, dla którego grają Arkadiusz Milik oraz Piotr Zieliński, ma nowego partnera.

Mowa o COF, włoskim potentacie działającym w branży owoców i warzyw. Okresu na jaki podpisano kontrakt nie ujawniono. Na pewno współpraca potrwa do końca trwającej kampanii.
Na mocy kontraktu COF będzie korzystać z marki SSC Napoli na niektórych swoich produktach.
Planowane są także liczne działania mające na celu zwiększenie zasięgu firmy wśród fanów klubu z Neapolu.
COF to kolejna firma związana z gastronomią, która wspiera SSC Napoli. Wystarczy wspomnieć o sponsorze głównym Acqua Lete, czy producentach makaronów Pastificio Garofalo oraz kawy Kimbo.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…