MLS także inwestuje w eSport
Major League Soccer (MLS), a dokładniej jej franczyza, New York City FC, ma pierwszego ambasadora ze świata gier wideo. Zapewne ruszy lawina.

Kontrakt zawarto z Christopherem Hollym, który reprezentuje Stany Zjednoczone na turniejach i mistrzostwach na całym świecie.
– W New York City FC zawsze szukamy nowych drug w zakresie innowacji oraz możliwości zbliżenia się do fanów – przyznał Diego Gigliani, starszy wiceprezes ds. mediów i innowacji w klubie.
W ramach współpracy klub planuje tworzyć unikalne treści, a także prowadzić transmisje na takich platformach jak YouTube oraz Twitch. Holly będzie też uczestniczyć w pokazowych spotkaniach z fanami.
– Nigdy nie przypuszczałem, że to się stanie. Kiedy klub się ze mną skontaktował, byłem zszokowany – przyznał się sam zawodnik. – Myślę, że NYCFC ma świetnych graczy, takich jak Pirlo i David Villa. Oglądałem ich, kiedy byłem młodszy, więc to świetnie, że teraz, gdy są MLS i Nowym Jorku – skomentował Holly.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…