YouTube stawia na esport
Esports Championship Series (ECS) rozpoczyna współpracę z serwisem YouTube. Innymi słowy, platforma będzie wyłącznym nadawcą rozgrywek.
Według oficjalnych informacji dla YouTube to największa inwestycja w segmencie esportu. Niestety warunków finansowych nie poznaliśmy.
Na mocy kontraktu platforma stała się jedynym kanałem prowadzącym bezpośrednie transmisje z rozgrywek ligi ECS. Wcześniej nadawał je Twitch.
Oprócz materiałów z meczów pojawią się też inne dedykowane materiały wideo dotyczące ligi, jak i zespołów.
Pierwsze transmisje planowane są na koniec marca.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…