Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Ze świata
Ze świata Eurosport zmieni się na igrzyska
16.03.2017 16:27

Eurosport zmieni się na igrzyska

Zbliżają się przyszłoroczne Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczang. Eurosport podchodzi do tego bardzo poważnie. Stąd pomysł na zmiany.

Bartosz Burzyński
Udostępnij


Zaprezentowano okolicznościowe logo oraz identyfikację wizualną. Będzie ono widoczne na wszystkich urządzeniach oraz platformach Eurosportu w okresie przygotowań do igrzysk, jak i samej imprezy.

– Jako właściciel wyłącznych praw do igrzysk olimpijskich w Europie i partner najważniejszego wydarzenia sportowego na świecie chcemy, aby Eurosport był w jak największym stopniu kojarzony jako miejsce, gdzie bije serce igrzysk olimpijskich. Nowa identyfikacja wizualna wyraża ducha Korei Południowej i mamy nadzieję, że dla kibiców szybko zostanie symbolem naszej oferty programowej na Pjongczang 2018 – powiedział Peter Hutton, CEO Eurosport.

Przypomnijmy, że Discovery Communications jest właścicielem wyłącznych praw telewizyjnych i multimedialnych do transmisji igrzysk olimpijskich w latach 2018-2024 na terytorium 50 krajów Europy.  

eurosport igrzyska logo media pjongczang2018 tv
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński

Więcej Ze świata

Aktualności

Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej

Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i… Bartłomiej Najtkowski
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Europejskie Kluby Piłkarskie (EFC) – organizacja podejmuje pierwsze działania
Ze świata Europejskie Kluby Piłkarskie (EFC) – organizacja podejmuje pierwsze działania Redakcja Sport Marketing
Decathlon ogłosił partnerstwo z Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim na Zimowe Igrzyska Paraolimpijskie Mediolan-Cortina
Ze świata Decathlon ogłosił partnerstwo z Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim na Zimowe Igrzyska Paraolimpijskie Mediolan-Cortina Redakcja Sport Marketing
DAZN rezygnuje z praw do ligi belgijskiej
Media Co DAZN oferuje Serie A? To może być rewolucja na rynku medialnym Redakcja Sport Marketing
Retro kampania „No Ordinary Athlete” łączy Stranger Things z duchem lat 80.
Ze świata Retro kampania „No Ordinary Athlete” łączy Stranger Things z duchem lat 80. Redakcja Sport Marketing
SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}