Eurosport zmieni się na igrzyska
Zbliżają się przyszłoroczne Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczang. Eurosport podchodzi do tego bardzo poważnie. Stąd pomysł na zmiany.

Zaprezentowano okolicznościowe logo oraz identyfikację wizualną. Będzie ono widoczne na wszystkich urządzeniach oraz platformach Eurosportu w okresie przygotowań do igrzysk, jak i samej imprezy.
– Jako właściciel wyłącznych praw do igrzysk olimpijskich w Europie i partner najważniejszego wydarzenia sportowego na świecie chcemy, aby Eurosport był w jak największym stopniu kojarzony jako miejsce, gdzie bije serce igrzysk olimpijskich. Nowa identyfikacja wizualna wyraża ducha Korei Południowej i mamy nadzieję, że dla kibiców szybko zostanie symbolem naszej oferty programowej na Pjongczang 2018 – powiedział Peter Hutton, CEO Eurosport.
Przypomnijmy, że Discovery Communications jest właścicielem wyłącznych praw telewizyjnych i multimedialnych do transmisji igrzysk olimpijskich w latach 2018-2024 na terytorium 50 krajów Europy.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…