Utah Jazz piątym klubem
Utah Jazz to piąta franczyza National Basketball Association, która pozyskała sponsora koszulkowego, z którym będzie współpracować od przyszłego sezonu.

Kontrakt zawarto z Qualtrics, producentem oprogramowania. Umowa oczywiście jest parafowana na trzy lata.
Firma ma zapewnić także ekskluzywne doświadczenia dla fanów zespołu, a także mieć status partner ds. analityki.
Warunki finansowe nie zostały ujawnione, ale szacuje się że transakcja opiewa na około 10 milionów dolarów.
Co więcej, Qualtrics, które jest lokalną firmą, nie zamierza się promować na strojach. Miejsce to przekazano własnej organizacji charytatywnej 5 For The Fight.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…