Premier League pachnie Sure
Unilever, firma holendersko-brytyjska produkująca głównie artykuły żywnościowe oraz środki czystości i higieny osobistej, zaangażowała się w Premier League.

Trzy kluby tych rozgrywek, Chelsea FC, Everton FC oraz Southampton FC, będą promowały markę dezodorantów Sure.
Na mocy kontraktu każdy klub ma swojego ambasadora brandu. Są to odpowiednio Eden Hazard, Ross Barkley i Fraser Foster.
Sure stworzyło także dedykowany piłce nożnej kanał na Twitterze. Dodatkowo wystartowała wieloplatformowa kampania pod hasłem #NeverMoreSure.
Podjęto też współpracę z Perform Group, która stworzy nowy „Goal Pressure Index”, który będzie korzystał z danych sportowych od firmy Opta.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.